The Quirky Queer
Izzy | 17 | Uk |

I post pretty pictures,my face , personal posts and positivity

previously yousokawaii

Have any questions or just want a chat? drop me an ask c:

Portfolio

I don't post porn and tag my nsfw

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Music Image and video hosting by TinyPic

Sponsors

If you have an inquiry email me at izzy.mc@ntlworld.com Darccy Bloggers

justanotherqueerkidposts whispered: Odds

Omg thats a lot of questions, but ok!

Three - Have you ever lost a close friend? I have, a couple actually and it suucks but then you find new ones and yeah.

Five - What’s your brother(s)/sister(s)names? My sister is called Jodi. Which is why the book My Sister Jodie used to freak me out cause the sister died at the end and it was horrible, I think that’s the first book I cried at.

Seven - Have a crazy side? Every side of my is crazy, I’m a mad polygon.

Nine- Something you do a lot? Sleep, I’m happiest on about 12 hours

Eleven - What’s stopping you from going for the person you like? Nothing at all really.

Thirteen- What are you really good at ? Procrastinating, bullshitting, waffling, helping people. Idk the list goes on but those are my main talents.

Fifteen- What were you doing yesterday at 10pm? Um I think I was reading blogs? Idk, probs catching up on my daily fashion blog readin tbh

Seventeen - Who was the last person you talked to on the phone? I don’t remember

Nineteen - What are you doing right now? Answering these questions and listening to Mary Lambert

Twenty one - Where did you get the shirt you are wearing? I’m wearing a jumper and no like top/shirt but Topshop (haha that’s slightly ironic)

Twenty three- Who Was the last person you hugged. That would be pocketfulofrocketfuel

Twenty five - Who are you thinking of right now? 

Twenty seven - What are you listening to? Mary Lambert

Twenty nine - Who was the last person who yelled at you?  Idk I can’t even remember the last time I was yelled at tbh

Thirty one - What is your eye colour? Blue/grey idk somethinglike that

Thirty three - Who was the last person to make you angry?  No one that I know irl it would probably be some idiot making stupiid laws or decisions in government or some shit, or myself. Those are the only things I get angry about.

Thirty seven - One thing you want right now? sleep zzzzzzzz or a holiday.

Which is why I’m gunna go to bed now as I thought this was enough questions cause like I don’t want to mash up people’s dashboards.

Fankyooo for the questions <3 <3

Long post

xyako whispered: One, four, twenty four

One - What/who is your icon?  Das me :D

Four - What is your current mood? I’m pretty damn good, had a good day(well pastt about 1:30) and I’m about to go to bed so I am going v well.

Twenty four- Is there anything you’re hiding from someone? Yh, well I dunno if I’d say hiding, I guess I’m just avoiding bringing up the subject? There’s a lot of stuff I’m like this with, if someone asked me about it I wouldn’t lie but like I don’t mention it on purpose. That make sense? For example my sexuality with my parents, I don’t try hard to hide it but I don’t talk about it either.

Fankyoooo for the questions, have a good day :D <3

heynequa:

October is tomorrow.

why the fuck is Darren Wilson still not arrested?

i can’t believe that tomorrow is the 1st of halloween

(Source: oikwa)